Otto is nog niet thuis

Ik zou zo graag een blogje willen schrijven over Otto (want zo gaat hij heten) en dat hij zijn buikje heeft volgegeten en nu lekker op schoot ligt te slapen. Maar helaas. Vanmorgen werd ik door het meisje van het asiel gebeld. De dierenarts wilde de hechtingen uit zijn poot (nou ja, wat ervan over is) verwijderen maar de wond was nog niet helemaal mooi geheeld. Het leek hem het beste om Otto nog even in het asiel te laten met wat extra antibiotica in zijn mik.

Dus kwam ik vanmiddag thuis, waar zijn kattenbak al klaar staat, zijn etensbakjes op de grond en de speelmuizen in de aanslag. Geen poes in huis. Maar, ik heb goede hoop dat ik hem volgende week vrijdag mag ophalen.

Geef een reactie

