Dwergen op het terras

Zeven jaar verkering alweer. Om dat te vieren en omdat het een prachtige avond beloofde te worden en omdat we nou eenmaal graag uit eten gaan besloten we gisteravond bij Vooges Strand te gaan eten.

En omdat u waarschijnlijk niet zit te wachten op weer een "Hoezee" verhaal hoeveel we van elkaar houden en hoe verliefd we na zeven jaar nog steeds zijn en het, echt waar, nog steeds leuker lijkt te worden even iets anders.

IMG00635-20110805-2019 Zo 's avonds op het terras zitten is heerlijk. Voetjes op de stoel tegenover je, een koel glas witte wijn bij de hand en heerlijk nog even in de zon. Het nadeel is echter dat de zon zakt. Da's logisch en daar kan (zelfs) ik echt helemaal niets aan doen. Maar het is best vervelend als de tafel tegenover je opeens iets wil bestellen en de ober dan midden in je zon gaat staan. Zodat ik in de schaduw zit. Terwijl ik juist zo aan het genieten was van dat laatste zonnetje. Dus. Ik pleit voor terrassen die naar beneden aflopen. En mocht dat niet mogelijk zijn dan zou ik graag zien dat na acht uur 's avonds (or eerder al naar gelang de stand van de zon) de "gewone" obers en oberettes vervangen worden door dwergen. Of kleine kinderen, dat maakt mij niet uit.

Geef een reactie

