Notenkraker

De Notenkraker en de Muizenkoning dus. What can I say. Het was prachtig en weer een heel ander ballet dan Romeo & Julia waar we in 2009 heen waren geweest. Dit ballet vondt plaats in het Muziektheater, een prachtig modern gebouw. Ik was dan ook behoorlijk verrast dat de zaal een mooie ‘oude zaal’ vol met rood pluche was. Foto’s maken mag natuurlijk niet maar hé, daar laat ik mij niet door weerhouden. De foto hiernaast is gemaakt tijdens de eerste toverlantaarn scene. Ik vind het prima, een beetje spooky en behoorlijk ‘underground’.

De decors, decorwisselingen en de kostuums waren spectaculair en ik was behoorlijk onder de indruk van de grootte van het gezelschap. Wat doen we hierna? Don Quichote of Carmen?

Geef een reactie

