De hongerige wolven en de salade

Ik begrijp dat u wanhopig op een nieuw recept van mij zit te wachten en ik heb hier een hele fijne voor een salade met gegrillde kip.

U heeft nodig een grgrillde kip, dikke sla (romaine is erg fijn) 2 avocado’s, tomaten, puntpaprika’s (want die zij lekkerder), een potje ploftomaatjes, beetje bacon. En eigenlijkalles wat u verder lekker lijkt. Bacon in stukjes en uitbakken. Kip ontvellen en in stukjes rafelen. Alles bij elkaar.

De dressing: gelijke delen mayo en volle yogurt, scheutje gembersiroop, eetlepel kappertjes, 2 ansjovisfilets, peper, zout, eetlepel mosterd. Staafmixeren en voila.

Dit is smullen voor drie tot 4 personen. En koolhydraatarm, mocht u zich daar zorgen om maken. Helaas heb ik geen foto voor u want de hongerige wolven waren sneller dan ik.

2 Reacties op “De hongerige wolven en de salade

  1. Klinkt heel erg lekker! Ga ik maken!

  2. Klinkt super, ga ik zeker een keer maken

Geef een reactie

