Jahaa, bijna op vakantie!

Mijn leven hangt toch ook van plezierigheden aan elkaar de laatste tijd: Ober, mijn nieuwe baan, een nieuwe werkbeker (haha), een concertje van De Dijk, nieuwe jurkjes, een mailtje van de nieuwe baas om mijn agenda vrij te houden voor een zomerborrel en een superfabelhaft cadeau van Erwin. En dan ga ik ook nog eens op vakantie.

Erwin en ik zijn wel weekendjes weggeweest, drie soms vier dagen, altijd gepland in de weekenden dat de jongens er niet waren. Maar nu, nu gaan we lekker een weekje weg. Met z’n tweeën. Naar Parga, een dorpje in Griekenland, wat haast survivallen is, nu ik vanmorgen in de krant van wakker Nederland las dat er een Nederlander in Griekenland is aangevallen omdat hij Nederlands was. Oooh, eng! Als mijn moeder nog zou leven zou ze geen oog meer dichtdoen.

Maar. Dus. Lekker naar Griekenland. Een hotel aan het strand. Lekker zwemmen, beetje foto’s maken, zonnen, nog meer zonnen, lekker eten, romantisch langs het strand wandelen. Oeh.

Geef een reactie

