Het EK volgens Hélène: mijn voorkeuren voor aankomende week

Oh, en voordat u reikhalzend uitkijkt naar mijn wedstrijdpreferenties vanaf mijn vakantie adres (en dat doet u, geef het maar toe!): dat gaat niet gebeuren. Het is dar minimaal 30 graden! Ik ga toch niet als een idioot binnen zitten typen (omdat de iPad in de zon zo dramatisch is)?

Dus bij deze een vluggertje:
Griekenland-Tsjechië: Griekenland natuurlijk, mijn gastheren deze week!
Polen-Rusland: Pff, twee Oostblokkers. Polen dan maar.
Denemarken-Portugal: Portugal, oeh dat haar van Ronaldo…
Nederland-Duitsland: wij natuurlijk, geen twijfel mogelijk
Italië-Kroatie: Italië, die Kroaten waren mij gisteren te aggresief
Spanje-Ierland: Spanje natuurlijk, want daar schijnt de zon
Oekraine-Frankrijk: Les bleus!
Zweden-Engeland: allebei leuk maar deze keer Engeland. Speciaal voor Morgan!
Tsjechië-Polen: Tja. Polen maar, bij Tsjechië heb ik echt geen beeld
Griekenland-Rusland: Mijn gastheren natuurlijk!
Portugal-Nederland: Tsss.
Denemarken-Duitsland: Denemarken! Die Duitsers gun ik helemaal niets.
Kroatië-Spanje: mijn Spaanse amigos!
Italië-Ierland: De Ieren dan, maar ik weet dat ze het niet gaan redden
Engeland- Oekraïne: Go on boys!
Zweden-Frankrijk: Zweden, toch een sympathiek land

Zo dat was het. Arriverderci en tot over een weekje. Maar hou mijn Facebook in de gaten. Wellicht volgen er nog smeuïge commentaren vanaf mijn strandbedje.

Een Reactie op “Het EK volgens Hélène: mijn voorkeuren voor aankomende week

  1. Keep working ,fantastic job! ekcffckdkgac

Geef een reactie

