Interessant gesprek

Hij: Vind jij dat vreemdgaan, als ik hand in hand loop met een ander meisje dan mijn vriendin?
Ik: Nou, ik zou het niet echt leuk vinden als ik papa met een ander meisje hand in hand zou zien lopen.
Hij: M’n vriendin vindt het vreemdgaan, maar het kan toch ook vriendschappelijk zijn?
Ik: Zou jij het leuk vinden als zij hand in hand liep met een andere jongen?
Hij: Eh… nee…

Hij: Ik vind het wel vreemdgaan als zij met een andere jongen danst.
Ik: Maar mag jij dan wel met een ander meisje dansen?
Hij: Ja, dat wel. Maar zij niet want als jongens met meisjes dansen, schuren bedoel ik, krijgen ze toch gevoelens…
Ik: Dus je vriendin mag dat dan niet, maar jij krijgt dan geen “gevoelens” als je met een ander meisje danst?
Hij, een beetje schutterig lachend: Hmm, eh, ik ga maar sporten, ik geloof niet dat we eruit komen.

Een Reactie op “Interessant gesprek

  1. fantastisch hahahah

Geef een reactie

