Dus. Ja.

Of ik nog wat aan mijn blog deed vroeg een collega. Eh. Ja. Maar door drukte en toestanden op het werk (u leest toch ook de krant?), lange dagen en een hardnekkige verkoudheid waardoor ik rond negenen ’s avonds al in bed lig is mijn blog een beetje een ondergeschoven kind geworden. Heb ik in ieder geval toch nog een kind in huis. Het andere kind (excusez, jong-volwassene) is al vanaf vorige week vrijdag niet meer thuis geweest. Iets met met vrienden op een camping logeren, toen bij zijn vriendin logeren en toen zou hij thuis komen maar oh, toch niet want voorbereidingen voor een Halloween feest. Dus. Ik heb hem maar gewhatsappt (want beltegoed, nee, dat is zó 2011) dat hij uiterlijk zondagavond om tien uur thuis moet zijn. School begint tenslotte ook weer volgende week.

Geef een reactie

