Beloofd is beloofd

mailWeet u die belofte nog? Van Erwin en mij? Aan elkaar? Nee, niet die ene over lief en leed en door dik en dun. Op de een of andere vanzelfsprekende manier is dát een eenvoudige belofte. Want het is niet moeilijk om zo hard van iemand te houden als ik van Erwin hou. Helemaal niet moeilijk zelfs.

Maar het is wel moeilijk om tijd voor elkaar te vinden tussen al dat werken en opvoeden door. Onze kleine momenten halen we tussendoor, als Erwin aan het koken is en ik op het aanrecht bij hem zit om de dag door te praten. Of als Erwin in bad zit na een koude dag op de bouw of in HoutWest en ik op het randje bij hem. Even kletsen over alles. Of niks.

Maar ik had het over die belofte, hè? Nou, het zit eraan te komen, Erwins verjaardag vieren we in Brugge, met z’n tweeën.  Ik vond een leuk hotelletje achter het Belfort met kamers met mooie balkenplafonds en dikke dekbedden. Ik google op Brugge en zag romantische slenterstraatjes met fijne restaurantjes. En ik dacht aan hoe fijn we in Antwerpen geslenterd hadden en dat wij dat vast en zeker in Brugge ook heel goed konden.

Geef een reactie

