Goed nieuws!

Vandaag was het dan toch eindelijk woensdag 13 februari.

 Ik had de afgelopen nachten op zich prima geslapen, behalve dan de standaard wake up call rond een uur of half vijf omdat een bepaald iemand (en ik zal geen namen noemen) dan opeens bedenkt dat het echt heel leuk is om een wasbol (ik ben van de goedkope kattenspeeltjes) de kamer rond te meppen.

 Dr Brody was van een welverdiende vakantie in Costa Rica aan het genieten en ik mocht voor the-much-dreaded-visit bij zijn collega terecht. En die had GOED NIEUWS: uit de biopt was niets raars tevoorschijn gekomen. Het weefsel was rustig en vertoonde geen enkele vorm van dysplasie, wat betekent dat de cellen niet aan het veranderen waren. Er werd gedacht aan mechanische beschadiging, oftewel ik drink te hete vloeistoffen, beschadiging door scherpe tanden of te hard poetsen. De vervanger raadde mij aan eens twee weken met een zachte borstel te poetsen en dan nog eens terug te komen. Ik meldde dat “de plek” op een plek zit waar ik niet met poetsen kom, maar hee, ik ben de vervelendste niet dus ik beloofde een zachte borstel bij de Etos te scoren en maakte een nieuwe afspraak.

 Het is  overigens wel iets dat onder controle moet blijven maar met een halfjaarlijks bezoek aan de tandarts is dat prima geregeld. Ik ben blij maar toch ook weer niet. De plek is OK, er zit geen enge ziekte, maar wat is het dan wel? Voorlopig trek ik er maar een flesje op open vanavond!

Geef een reactie

