Op vakantie met de grumpy old man…

Met Erwin op vakantie echt supergezellig. Echt. Alleen vervalt hij soms een beetje in de grumpy old man-mode. Niemand die dat gelooft als ik dat vertel. “Zo’n gezellige man”, zeggen ze dan. Nou.

“Ik hoop wel dat we in een duur hotel zitten, dan zijn er niet zoveel Nederlanders.

“Vroeger was dat nog een beetje exclusief, dat vliegen.”

“Waarom zitten hier zoveel oude mensen?”

“Zulke lelijke kinderen, maar dat komt door die vent. Alhoewel, zij is ook lelijk.”

“We gaan niet hier zitten, al die Hollanders…”

“We gaan niet hier zitten, al die Russen…”

“We gaan niet hier zitten, deze mensen roken de hele dag…”

Hij: “Hoe heet dit eiland eigenlijk?”
Ik, een beetje vermoeid: “Kreta…”

Hij: We zitten op Kos. Toch?”
Ik: “Zucht…”

Nee, grapje. Ik ga graag met Erwin op vakantie, want heus, het valt erg mee. Bovendien haalt hij iedere ochtend ijskoffie voor me, en da’s ook wat waard.
P1060228 P1060267 P1060282

En hier nog wat foto’s, voor het geval u er geen genoeg van kunt krijgen.

Geef een reactie

