Een recensie van drie dagen HelloFreshen – deel 1

Donderdag t/m zondag
Hello, dacht ik, da’s een goed plan. Boodschappen voor de hele week binnen en niet hoeven nadenken over wat we eten. Ik ben namelijk negen van de tien keer degene die moet bedenken wat we ’s avonds eten want “doe maar iets lekkers” heb ik nog niet in de schappen van de supermarkt zien liggen.

Na een grondige bestudering van de website (zit er ook wel vlees en vis bij? / ja, er zit vlees en vis bij) besloten we tot een driedaagse proefbox over te gaan. Na nog even een klein dilemma over het bezorgmoment (zaterdags tot 14.00: ja, maar ik wil even langs mijn zuster; zondag tot 14.00: maar we moeten wel nog even langs de schoonouders en ik zou ook wel naar de film willen) kwamen we op maandagavond uit.

Morgen is de dag. Dan komt de box. En ik ben heel benieuwd!

Maandag
Nou, de doos is binnen hoor! En bezorging tot aan de deur door een leuke bezorger, dat verhoogt natuurlijk de feestvreugde.

Het ziet er allemaal heel verzorgd uit, verpakt in heel biologisch uitziende  bruine papieren zakjes en we hebben een prima menuutje voor deze week: zalm met spruiten en komijnekaas (aparte combi maar hee, we geven het een kans!), thaise curry soep met aubergine en penne rigate uit de oven.

Ik heb wel een hard hoofd in de hoeveelheid penne. Er zit een zakje van 270 gram bij en wij mieteren natuurlijk altijd zo’n hele zak in de pan. Nou ja, we zullen vast niet met honger naar bed want FrietVanPiet is tot elf uur open (nee hoor, grapje. GRAPJE!)

Vanavond eten we nog andijvie stampot maar morgen gaat het dan dus echt gebeuren!

IMG_2401 IMG_2399

3 Reacties op “Een recensie van drie dagen HelloFreshen – deel 1

  1. Pingback: Een recensie van drie dagen HelloFreshen – deel 2 | Hélène's WWWorld

  2. Pingback: Een recensie van drie dagen HelloFreshen – deel 3 | Hélène's WWWorld

  3. Pingback: Een recensie van drie dagen HelloFreshen – deel 4 | Hélène's WWWorld

Geef een reactie

