Een recensie van drie dagen HelloFreshen – deel 2

Dinsdag
Dinsdag – HelloFresh-dag! De vegetarische HelloFresh collega vroeg mij vanmorgen al enthousiast of ik de box ontvangen had. Hij was zelf erg in zijn nopjes met de maaltijden in zijn box.

IMG_2409Vanavond toog ik dus aan de slag. Zalm met aardappelpuree en spruitjes met knoflook en komijnekaas. “Hm”, hoor ik mijn zuster al sceptisch brommen. Ondanks dat ik best zelf koken kan besloot ik toch het bijgeleverde recept te volgen. Gewoon, om te zien of het klopt. De hoeveelheden waren correct en eigenlijk was de bijgeleverde hoeveelheid spruitjes en aardappelen zelfs wat aan de gulle kant. Gelukkig eten de mannen hier veel, dus dat was geen probleem.

Ik ben niet echt een aardappeleter, maar ik moet zeggen: ik heb lekker gegeten. Ook deze manier van spruitjes bereiden was nieuw voor me en erg lekker.

Na overleg met de heren geef ik het eten van vandaag een ZEVEN EN EEN HALF.

(Deel 1 leest u HIER)

Geef een reactie

