Een recensie van drie dagen HelloFreshen – deel 3

Woensdag
Thaise currysoep, altijd een favoriet hier in huis. Ik verzamelde de HelloFresh ingrediënten uit de koelkast en pakte, net zoals gisteren, mijn receptje erbij. Naast aubergine, tomaat en champignons gingen er ook biefstukreepjes (ik ril van dat woord, ik moet dan altijd aan afvalvlees denken, net zoals ossenhaaspuntjes, iieeuww!) en kant en klare udon noedels in.

IMG_2412Wat ik dus niet begrijp is dat er kant en klare, dus al voorgekookte, noedels in gaan. Gedroogde udon en soba noedels zijn tegenwoordig gewoon bij de AH te verkrijgen dus dat moet toch ook kunnen.

Ondanks dat de soep erg lekker was toch een paar opmerkingen.  Thais eten kan echt niet zonder koriander. Gelukkig had ik nog een bosje liggen, dus die ging in de pan. Verder vind ik geplukte kip of garnalen smakelijker in een soep dan gebakken biefstukreepjes. Wellicht zou je de biefstuk ook rauw kunnen toevoegen net zoals in Vietnamese pho.

Anyway, de soep was bijzonder smakelijk en kreeg van ons een ACHT.

Deel 1 en 2 van deze serie vind je HIER en DAAR.

Geef een reactie

