Een recensie van drie dagen HelloFreshen – conclusie

En toen bedacht ik me dat een recensie zonder conclusie natuurlijk geen recensie is. Dus.

Ik ben echt echt echt heel positief over HelloFresh. En ik geloof ook niet dat er “vieze” maaltijden tussen zitten. Als moest ik wel even slikken toen ik zag er dat voor volgende week orzo (een pasta-achtige rijst of rijst-achtige pasta is dat geloof ik) op het menu stond.

Ik heb nog geen box voor volgende week besteld, daar ben ik namelijk nog steeds over aan het dubben. Het idee dat ik niet meer hoef na te denken over wat we eten vind ik grandioos. Gewoon de juiste zakjes en pakjes uit de koelkast pakken en hopsakee. Niet meer wanhopig door de Albert Heijn lopen op zoek naar iets “anders” zodat we niet altijd hetzelfde eten. Want, ondanks dat wij geen aardappelen/vlees/groente gezin zijn, heb je toch echt wel je voorkeuren.

Waarom ik nog niet besteld heb, komt mede door de orzo en, bedek ik me nu, omdat ik nog steeds moet kijken hoe makkelijk je eens een week over kan slaan. Wat ik dus steeds vergeet te checken omdat ik daar altijd op de verkeerde momenten aan denk.

Toevalligerwijs stond er op Elle Eten (de www Elle Eten dus anders had ik wel “in” gezegd hahaha) een artikel over dit soort boxen, kratten, dozen. Na een snelle scan denk ik dat HelloFresh de enige is die op deze manier levert: dus volledige maaltijden.

Ik ga nog even denken en houd u op de hoogte. Maar voor nu: mocht u HelloFresh willen proberen: ik kan het van harte aanraden (en nee, ik krijg geen geld voor deze blog).

Een Reactie op “Een recensie van drie dagen HelloFreshen – conclusie

  1. Ik heb de Hello Fresh box ook een tijdje geprobeerd. Best leuk, maar na verloop van tijd werd het qua aanbod wel eentonig.

Geef een reactie

